اخبار آموزشگاه موسیقی پارت

کلاس های آواز گروهی کودکان - 5 مرداد 1392

گروه کر (آواز) کودکان آموزشگاه موسیقی پارت برای دوره جدید آموزشی 1392 عضو می پذیرد.


کلاس های کر کودکان این دوره پیش نیازی ندارد و برای کودکانی در نظر گرفته شده است که بین 8 تا 12 سال هستند. علاقمندانی که تجربه قبلی موسیقی ندارند و هم چنین علاقمندانی که در کلاس های ارف یا ساز شرکت داشته اند، می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

در طول این دوره، مبانی موسیقی، سلفژ، و آواز به کودکان شما آموزش داده می شود و تجربه خواندن گروهی و چند صدایی را کسب می کنند. پذیرفته شدگان در پایان دوره قادر خواهند بود که با سایر اعضای گروه کر کودکان، یا در کنار گروه کر شهر تهران به اجرای کنسرت در تالار وحدت در اسفند ماه 1392 بپردازند.

مدرس این دوره محمد واحد است و کلاس های آموزشی روزهای سه شنبه 17 تا 19 در محل آموزشگاه موسیقی پارت (تهران، ستارخان، ابتدای پاتریس لومومبا، کوچه ترک زاده) برگزار می شود.

دروس مبانی موسیقی درشش ماهه اول شامل: نت خوانی، ریتم، فواصل پیوسته، گام های ماژور و تمرینات و قطعات یک و دو صدایی است. برای دوره دوم، آموزش مبانی موسیقی شامل: فواصل گسسته، نت های آلتره شده، ریتم های پیشرفته تر، گام های مینور، و تمرینات و قطعات چند صدایی خواهد بود.

این دوره زیر نظر مهدی قاسمی رهبر گروه کر شهر تهران و مدرس دانشگاه هنر برگزار می شود. گروه کر شهر تهران در سال 1378 تشکیل شده و تا کنون با برگزاری بیش از ده ها کنسرت و شرکت در جشنواره های موسیقی فجر، و اجرای قطعاتی از موسیقی محلی و معاصر ایران، موسیقی کلاسیک و همچنین موسیقی Jazz، توانسته خود را به عنوان یک گروه پویا و فعال مطرح نماید.

[ بازگشت به صفحه اصلی اخبار ]

 

ثبت نام از طریق اینترنت

اخبار آموزشگاه موسیقی پارت

ثبت نام دوره های زمستان 1402
دوره های ساز و موسیقی برای کودکان و بزرگسالان برای ترم زمستان 1402
ادامه خبر ...

کلاس های جدید ارف برای کودکان - پاییز 1402
دوره جدید ارف برای رده سنی 4 تا 6 سال در پاییز 1402 برگزار می شود.
ادامه خبر ...

دوره جدید کلاس سلفژ گروهی
کلاس گروهی سلفژ، توسط آقای مهدی قاسمی مدرس دانشگاه هنر و هنرستان موسیقی از مهرماه 1402 برگزار می شود.
ادامه خبر ...

کلاس سلفژ برای نوجوانان
کلاس سلفژ گروهی برای نوجوانان 12 تا 16 ساله روزهای شنبه - مدرس محمد واحد
ادامه خبر ...

عضویت در خبرنامه آموزشگاه
آدرس ایمیل:

وبلاگ آموزشگاه موسیقی پارت