اخبار آموزشگاه موسیقی پارت

مستر کلاس گیتار دکتر لیلی افشار - 27 مرداد 1389

مستر کلاس گیتار خانم لیلی افشار در روز های 25 و 26 شهریور 1389 در آموزشگاه موسیقی پارت برگزار می شود.

مسترکلاس گیتار دکتر لیلی افشار در آموزشگاه موسیقی پارت

روز و ساعت کلاس ها:

پنج شنبه و جمعه 25و 26 شهریور - ساعت 11 تا 18


افراد شرکت کننده در دو گروه فعال (نوازندگانی که قطعه اجرا می کنند) و غیر فعال (علاقمندانی که در کلاس حضور دارند و بیننده هستند) می توانند ثبت نام کننند.

شهریه این کلاس ها برای افراد فعال 50000 تومان و برای افراد غیر فعال 25000 تومان است. (قابل پرداخت بصورت آنلاین از طریق وبسایت آموزشگاه، نقدی ، کارت های شتاب، واریز به حساب بانک پاسارگاد شماره 1-776264-800-232 به نام "بهاره مهدوی" و یا کارت به کارت به شماره 2648-0776-4711-6393 به نام "بهاره مهدوی")


نحوه ثبت نام:

جهت ثبت نام حداکثر تا تاریخ 22 شهریور 1389 به آموزشگاه موسیقی پارت واقع در تهران، خیابان ستارخان، ابتدای خیابان پاتریس، خیابان ترکزاده مراجعه فرمایید. ثبت نام در هر زمان، پس از رسیدن تعداد هنرجویان به حد نصاب کلاس متوقف خواهد شد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های 66905077 و 66939176 تماس حاصل نمایید و یا فرم تماس با ما را پر کرده و "مستر کلاس گیتار" را به عنوان "موضوع" انتخاب نمایید.

برای اطلاعات تکمیلی به سایت http://www.guitar4all.com/?p=5155 مراجعه نمایید.مدیر برنامه ایشان آقای حامد فتحی هستند.

مستر کلاس گیتار دکتر لیلی افشار تابستان 1389 در آموزشگاه موسیقی پارت

بیوگرافی لیلی افشار

لیلی افشار متولد تهران از نوازندگان بزرگ گیتار کلاسیک در جهان است. او براي چندين سال بعنوان بهترين نوازنده گيتار كلاسيك جهان انتخاب شده است. وی نخستین زن جهان است که در رشته اجرای گیتار کلاسیک به درجه دکتری دست یافته است.

او از ده سالگی فراگیری گیتار را آغاز کرد . وی با درجه لیسانس و فوق لیسانس موسیقی در رشته نوازندگی گیتار از کنسرواتوآر بوستون و کنسرواتوآر موسیقی نیوانگلند فارغ التحصیل شد و نخستین زنی در جهان بوده که موفق به اخذ درجه دکترا در نوازندگی گیتار شده است.

خانم افشار مدتی نیز در مرکز هنرهای تجسمی بنف و فستیوال موسیقی اسپن تحصیل کرده و دیپلم افتخاري آکادمی موسیقی کیجانا درسی ینا - ایتالیا نیز به وی اعطاء شده است.

وی کنسرتهای متعددی در کشورهای ایران، آمریکا، انگلستان، ایرلند، کانادا، فرانسه، دانمارک، ایتالیا، آفریقا، نیوزیلند، استرالیا و آمریکای جنوبی برگزار کرده است. .

آلبوم هاي لیلی افشار عبارتند از : کاپریچوی گویا اثر کاستل نوئوو-تدسکو، ساغر (تنگی می لعل)، مسخ و گذر در نوا که توسط نشر کارگاه موسیقی منتشر شده اند.

همچنین کتابی با عنوان پنج آواز محلی ایرانی منتشر و مقاله های لیلی افشار درباره کاستل نوئوو-تدسکو و فرانسثیسکو به چند زبان در نشریات Gitarre & Laute I1 Fronimo , Guitar Review چاپ و منتشر شده اند. .

لیلی افشار کرسی پروفسوری خود را برای دانشگاه ممفیس در سال ۱۹۸۹ بدست آورد و هجده سال است برنامه لیسانس و فوق لیسانس و دکترای نوازندگی گیتار در دانشگاه ممفیس را اداره میکند ، که در آنجا نیز جایزه استاد برجسته دانشگاه در سال ۲۰۰۰ به وی تعلق گرفته است .

[ بازگشت به صفحه اصلی اخبار ]

ثبت نام از طریق اینترنت

اخبار آموزشگاه موسیقی پارت

ثبت نام دوره های زمستان 1402
دوره های ساز و موسیقی برای کودکان و بزرگسالان برای ترم زمستان 1402
ادامه خبر ...

کلاس های جدید ارف برای کودکان - پاییز 1402
دوره جدید ارف برای رده سنی 4 تا 6 سال در پاییز 1402 برگزار می شود.
ادامه خبر ...

دوره جدید کلاس سلفژ گروهی
کلاس گروهی سلفژ، توسط آقای مهدی قاسمی مدرس دانشگاه هنر و هنرستان موسیقی از مهرماه 1402 برگزار می شود.
ادامه خبر ...

کلاس سلفژ برای نوجوانان
کلاس سلفژ گروهی برای نوجوانان 12 تا 16 ساله روزهای شنبه - مدرس محمد واحد
ادامه خبر ...

عضویت در خبرنامه آموزشگاه
آدرس ایمیل:

وبلاگ آموزشگاه موسیقی پارت