اخبار آموزشگاه موسیقی پارت

مسترکلاس گیتار آقای دیوید فیکو - 8 مهر 1394

مستر کلاس  آقای دیوید فیکو برای نوازندگان گیتار در روز پنج شنبه 23 مهرماه 1394 از ساعت  10 تا 17در آموزشگاه موسیقی پارت برگزار می شود.


 افراد شرکت کننده در دو گروه فعال (نوازندگانی که قطعه اجرا می کنند) و غیر فعال (علاقمندانی که در کلاس حضور دارند و بیننده هستند) می توانند ثبت نام کنند.

نوازندگان در گروه فعال می توانند یک قطعه کوتاه را برای اجرا آماده داشته باشند.

شهریه این کلاس ها برای افراد فعال 60000 تومان و برای افراد غیر فعال 30000 تومان است. (قابل پرداخت بصورت آنلاین از طریق وبسایت آموزشگاه، یا کارت به کارت به شماره 3800-0624-2910-5022 به نام "بهاره مهدوی "  )

 
نحوه ثبت نام:

جهت ثبت نام حداکثر تا تاریخ 20 مهر 1394 به آموزشگاه موسیقی پارت واقع در تهران، خیابان ستارخان، ابتدای خیابان پاتریس، خیابان ترکزاده مراجعه فرمایید. ثبت نام در هر زمان، پس از رسیدن تعداد هنرجویان به حد نصاب کلاس متوقف خواهد شد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن های 66905077 و 66939176 تماس حاصل نمایید و یا فرم تماس با ما را پر کرده و "مستر کلاس گیتار" را به عنوان "موضوع" انتخاب نمایید.

 

داوید فیکو متولد ۱۹۶۲ تورین ایتالیا در سال ۱۹۸۲ زیر نظر گیدو مارگاریا از کنسرواتوار الساندریا فارغ‌ التحصیل شد و تحصیلات خود را با شرکت در دوره‌های تخصصی زیر نظر استادانی همچون جان ویلیامز، اسکار گیگلیا، خوزه توماس و ژاکوب لیندبرگ ادامه داد تا در نهایت بین سال‌های ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۳ موفق به اخذ بورسیه از کمیته اقتصاد اروپا و همچنین اخد دو دانشنامه دیگر از کنسرواتووار سیه‌نا شد. وی همچنین در سال ۱۹۸۵ از کنسروتووار تورین مدرک آموزش موسیقی گرفت و هم اکنون در کنسروتووار کونئو ایتالیا مشغول به تدریس است. داوید فیکو در بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۳ توانست جوایز متعددی در فستیوال‌های داخلی و بین‌المللی در زمینه تکنوازی و موسیقی مجلسی به دست آورد و با ارکسترهای مختلفی همچون ارکستر سمفونیک رادیو تلویزیون تورین (۱۹۸۳-۲۰۱۱) ارکستر رادیو تلویزیون میلان (۱۹۹۰-۱۹۹۳) ارکستر رجیو تئاتر تورین و سینفونیکا ایتالیا به عنوان تکنواز همکاری کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نوازده می‌توانید به وبسایت رسمی وی به آدرس زیر مراجعه کنید: www.davideficco.coma

[ بازگشت به صفحه اصلی اخبار ]

ثبت نام از طریق اینترنت

اخبار آموزشگاه موسیقی پارت

ثبت نام دوره های زمستان 1402
دوره های ساز و موسیقی برای کودکان و بزرگسالان برای ترم زمستان 1402
ادامه خبر ...

کلاس های جدید ارف برای کودکان - پاییز 1402
دوره جدید ارف برای رده سنی 4 تا 6 سال در پاییز 1402 برگزار می شود.
ادامه خبر ...

دوره جدید کلاس سلفژ گروهی
کلاس گروهی سلفژ، توسط آقای مهدی قاسمی مدرس دانشگاه هنر و هنرستان موسیقی از مهرماه 1402 برگزار می شود.
ادامه خبر ...

کلاس سلفژ برای نوجوانان
کلاس سلفژ گروهی برای نوجوانان 12 تا 16 ساله روزهای شنبه - مدرس محمد واحد
ادامه خبر ...

عضویت در خبرنامه آموزشگاه
آدرس ایمیل:

وبلاگ آموزشگاه موسیقی پارت